Mittwoch, 13. Juli 2011

Essence Ballerina Backstage & H&M :D:D:D

Witam :) Za dużo nie będę się rozpisywać ;) W DM z limitowanej edycji „50’s Girls Reloaded“ pozostały tylko testery ale za to z edycji „Ballerina Backstage“ zwróciły moja uwagę soufflé i dwa lakiery. Soufflé są dostępne w 3 kolorach: 01 dance the swan lake, 02 pas de copper. 03 grand-plié in black.(cena jednego to 2,25 euro). Lakiery są dostępne w 5 kolorach ale ja się zdecydowałam na 03 on your gracile tiptoe, 05 rand-plié in black.(cena 1,75 euro) W H&M również było wszystko poprzebierane ale udało mi się znaleźć bardzo fajny biały sweterek (przeceniony z 14,95 na 5) i prześlicznie buciki koloru (nie wiem ile kosztowały przed przecena ja za nie zapłaciłam 5 euro) i wisiorek z piórkami (9,95)
Zdjęcia moich zdobyczy:

Eye soufflé
 Lakiery 

Sweterek, buty i wisiorek:

                                                         Pozdrawiam :D

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen