Donnerstag, 1. Dezember 2011

(*-*)...Zakupy...(*-*)

Nie jedna kobieta uwielbia zakupy :) Ja tez :P Miałam w sobotę troszeczkę czasu wiec sobie pozwiedzałam sklepy! Zwiedziłam H&M, Primark i kilka innych :) W Anglii czy Irlandii Primarkow jest mnóstwo :)) U nas w Niemczech jest tylko 5! W Gelsenkirchen, Hannover, Bremen, Dortmund, Frankfurt.Dokładne adresy znajdziecie tutaj.




Ja mam najbliżej do Gelsenkirchen i raz dwa razy w miesiącu jadę sobie zobaczyć co maja ciekawego :) Zawsze jest tam pełno! Nie ważne o jakiej porze rano czy pod wieczór zawsze jest tam multum ludzi :)
Wybaczcie mi jakość zdjęć ale muszę nabrać wprawy do robienia zdjęć ubrań :P







I jak wam się podobają Moje zakupy??? Na zdjęciach produkty są pomieszane trochę z H&M, Primarka i TK Maxx

Podzrawiam (*-*)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen