Dienstag, 28. Februar 2012

[TAG] 7 urodowych grzechów głównych

Witam Was :) Bardzo mi się spodobał [TAG] 7 urodowych grzechów głównych :) Postanowiłam na niego odpowiedzieć :) Bardzo lubię tagi i bardzo chętnie biorę w nich udział :)) 

 
(Źródło  Klik :))


Grzechy:

1. Chciwość: Najdroższy kosmetyk, jaki kupiłaś. Najtańszy kosmetyk, jaki posiadasz.

Najdroższym kosmetykiem jaki kupiłam był Róż z firmy Dior - Peechy Keen ! Była to taka ładna brzoskwinia! Kupiłam go jeszcze w Pl zapłaciłam za niego 200 albo 250 zł przy przeprowadzce do De zgubiłam go :( Tęsknie zanim i mam nadzieje ze kiedyś go jeszcze sobie kupie :) Najtańszy kosmetyk jaki posiadam ... ??? Nie wiem chyba produkty z essence, P2, Catrice i ostatnia nowość bardzo fajne lakiery z L.A. Colors za 1,95 dostępne w Duglas


2. Gniew: Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?

Nienawidzę balsamów do Ciała. Od kiedy zaprzyjaźniłam się z olejkami do ciała i masłami balsamy do ciała znikły z mojej półki. :) Resztę kosmetyków uwielbiam! Osobiście mało potrzeba mi do szczęścia :) Kosmetyk który był najtrudniejszy do zdobycia i nadal niestety go nie mam to jest Paletka Naked! Niestety nie mam karty PayPal (rozważam założenie ) i nie mogę jej zamówić z USA. Mam nadzieje ze niedługo i ja stanę się szczęśliwą posiadaczka paletki :)


(Źródło Klik )

3. Obżarstwo: Jakie produkty kosmetyczne są według Ciebie najpyszniejsze?

Produkty typu masła do ciała, żele pod prysznic, pilingi do ciała itd. Przed kupnem produktu (jeżeli jest taka możliwość) zawsze wącham produkty :)


4. Lenistwo: Których produktów nie używasz z lenistwa?

Bronzera. Raczej to nie tyle z lenistwa, co z braku czasu rano na to żeby bawić się z bronzerem. Jeszcze się uczę konturować twarz i stopniowo muszę go nakładać, wiec to troszeczkę czasu mi zajmuje :) W sumie bronzer jakieś 5 lat temu mógł dla mnie nie istnieć.


 5. Duma: Które kosmetyki dają Ci najwięcej pewności siebie?

Podkłady :) Dla mnie to jest podstawa makijażu! Mam dość dużo niedoskonałości i wole żeby ich nie było widać, ale nie mam kłopotu wyjścia z domu bez podkładu. Czasami trzeba dać skórze odpocząć :))



6. Pożądanie: Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?

           Ramiona! Lubie jak mężczyzna ma duze ramiona. Jak Cie tak cala otulaja ... ohhh :))) 



                7. Zazdrość: Jakie kosmetyki najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów?

                                                       Perfumy! Nic dodac nic ujac :P:P


No to wszystko ;) Zapraszam wszystkich którzy maja ochotę odpowiedzieć na Tag :))

Pozdrawiam
Ziejunia88

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen