Sonntag, 5. Februar 2012

♥ Ulubieńcy Stycznia 2012 ♥

Witam Was :D Dziś przychodzę do Was z pierwszymi ulubieńcami miesiąca! Nie wiem czy będę je robiła co miesiąc, bo czasami jak się czegoś uczepie to używam, używam aż mi się nie znudzi :P Dwa produkty tutaj to są ulubieńcy z przymrużeniem oka, ponieważ używałam je namiętnie w styczniu aby je skończyć :P No więc zaczynamy:




Pierwszym ulubieńcem będzie Kerastase - Ciment Thermique! I to jest właśnie taki produkt którego się uczepiłam i się chyba nie odczepię :P Jestem z niego bardzo zadowolona! Na mokre włosy nakładam, susze suszarka i włosy są nie do poznania! Mięciutkie, gładkie, sypkie a przede wszystkim nie obciąża mi włosów! Jeżeli ktoś go nie zna to polecam! Naprawdę!


  

Lee Stafford - Dry Shampoo. Dostałam go w którymś z Box of Beauty! Nie jestem wielka fanka suchych szamponów ale ten przypadł mi do gustu, a w szczególności za to ze mogę go wyczesać z włosów! Większość produktów tego typu zostawiało taka białą "powlokę" na moich włosach i wyglądałam jak bym miała siwe włosy! A ten szampon tego nie robi i za to go bardzo lubię!





Lirene - Tonik nawilżający.Na ten temat krotko. Nawilża, nie podrażnia Mnie i ma dość przyjemny zapach! Ja się nie przywiązuje do produktów tego typu i używam go teraz aby zużyć, ale na pewno kiedyś do niego powrócę!






Olay - Actiwe Hydrating Emulsja nawilżającą na dzień! Bez tego kremiku nie zacznę makijażu! Zawsze go nakładam przed nałożeniem bazy lub podkładu! Jest świetny szybko się wchłania, nie zostawia tłustej powłoki, nie podrażnia! Zapach nie jest nachalny! Nic dodać nic ująć!




 

Eucerin - Dermo Purifyer na jego temat chcę zrobić recenzje wie nie będę zdradzać szczegółów :P




Bio-Oil  Producent obiecuje mam wiele: nawilżenie,redukcja rozstępów itd.Ma dość przyjemny zapach, szybko się wchłania, jest dość wydajny ale nie widzę różnicy pomiędzy oliwka Hipp czy Alverde. Moja opinia jest taka ze za cenne 16 € za 125 ml znajdziemy lepszy produkt! W ogóle nie jest wart swojej cenny! 




Vichy - Eau Thermale Woda termalna ma wielu zwolenikow jak i przeciwników! Ja jestem oczewiscie zwolennikiem! Dla mnie nie ma znaczenia jakiej firmy miałam już chyba z wszystkich firm(aven, vichy, la roche posay) i nie widzę różnicy pomiędzy nimi!  




No i ostatnim najbardziej miłym dla nosa i nie tylko ulubieńcem jest perfum Gucci - Flora by Gucci EDP! Ja nie dziele zapachów na wiosenne letnie jesienne czy zimowe. To zależy od Mojego nastroju. Zapach jest przepiękny , długo się utrzymuje wiec czego tu chcieć więcej:) Nuty zapachowe: * nuta głowy: cytrusy, peonia * nuta serca: róża, osmantus * nuta bazy: paczula, drzewo sandałowe.




No to są wszyscy Moi ulubieńcy miesiąca! Jestem ciekawa jakie kosmetyki w styczniu podbiły Wasze serca??? 

Pozdrawiam
ziejunia88




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen