Montag, 26. März 2012

GlossyBox Marzec :)

Witam Was Moje Drogie :) Dziś przychodzę do Was z Marcowym Glossy Box :) W sumie powiem Wam szczerze ze zapomniałam o nim :P Pan z DHL mnie dziś w sumie zaskoczył i miałam wielkie oczy jak zobaczyłam paczulkę z Glossybox :P  
Zawartość .... hmmm :)


1. ??? - Peeling (150ml/???) - Pełnowymiarowy. Ten produkt nie jest dostępny jeszcze w sprzedaży i nie jest znana jego cenna z tego co wyczytałam na stronie Glossy. Piling zawiera ekstrakty z awokado i granat, witaminę E, przeciwutleniacze. Jestem ciekawa tego produktu! Ma bardzo przyjemny zapach! No dobra po testujemy zobaczymy ..... :D


2. KRYOLAN - Cień do Brwi (10,00€ / 3,5g) - Pełnowymiarowy. Nie miałam jeszcze w ogóle odczynienia z firmą Kryolan. Mam swoje ukochane cienie do brwi, ale zawsze można odkryć coś lepszego czyż nie :P


3.  OPI - Lakier do paznokci 3,75 ml - Próbka - Niestety nie mogę znałeś jaki numerek ma ten lakier. Bardzo ładny bordowy kolor. Na pewno się nie zmarnuje :)  (Pełnowymiarowy 16,00€ / 15ml) 


4. DERMALOGICA - Age Smart Kit - Próbka. Zestaw z firmy Dermalogica zawiera trzy produkty żel - Skin Resurfacing Cleanser (46,00€ / 150ml), krem - MAP-15 Regenerator (99,00€ / 8g) oraz proszek - Dynamic Skin Recovery (SPF 30: 80,00€ / 50ml).Niestety oddam komuś w prezencie ponieważ jestem za młoda chyba na takie kosmetyki :) 
 

5.  MICHALSKY - Perfumowany balsam do ciała. Próbka (50 ml). Jestem już uczulona na tego produkty ponieważ Box z Douglas prawie zawsze dodaje perfumowany balsam a nawet w ostatnim dostałam aż trzy :\ Glossy podarował mi pierwszy raz wiec mu wybaczam :):) (19,50€ / 200ml) 




Ja osobiście jestem zadowolona z GB :) Od następnego miesiąca GB podrożeje z 10 na 15 i maja być naprawdę naj naj produkty! Zobaczymy! A jak tam Wasze Box-y ??

A tutaj mały gratis dla Was :) Lila :





Pozdrawiam

ziejunia88

:***

1 Kommentar:

  1. W porównaniu do poprzedniego boxa, ten jest wypasiony! Też jestem ciekawa tego cienia do brwi, więc czekam na prezentację.

    AntwortenLöschen