Samstag, 17. März 2012

Pudełeczka :P:P

Witam Was Moje Kochane :D Dziś chciałabym Wam przedstawić Mój nowy gadżet :) Pewno z Was ma tak jak ja próbki rożnych produktów w małych pudełeczkach (z wymiany z siostra lub koleżankami).Nie wiem czy Wy tez macie taki problem ze walają mi się te próbki często o nich zapominam bo w szufladzie gdzieś mi się schowają :( Nie wiedziałam co mam z tym fantem zrobić ! Przy okazji szukania czegoś na eBay znalazłam bardzo fajne rozwiązanie Mojego problemu :)




Pudełko zawiera 25 małych słoiczków! 


 W jednym przechowuje brokaty oraz ozdoby do paznokci a w drugim próbki podkładów cieni sypkich itd :) 




A Wy jak przechowujecie swoje próbki ??  
Pozdrawiam
Ziejunia88

2 Kommentare:

  1. Akurat nie zbieram próbek kosmetyków, ale przydałoby mi się coś takiego na ozdoby do paznokci ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja nie tyle co zbieram ale zawsze jak jade do Pl to z siostra wymieniam sie ciekawymi kosmetykami :) Ja kupilam sobie dwa takie pudeleczka i jedno mam na probki kosmetyczne a drugie jak widac na zalaczonym obrazku wlasnie do ozdob do paznokci :)

      Löschen