Donnerstag, 8. März 2012

♥ ♥...Soho Collection...♥ ♥

Witam Was! Dziś mam Wam do zaprezentowania Moj nowy nabytek :) Kilka dni temu zamówiłam paletkę z firmy NYX Soho Collection. Długo się zastanawiałam czy taki "gadżet" jest mi potrzebny ale jak ja zobaczyłam w Douglas na stanowisku NYX od razu się zakochałam :))



Paletka (S116) zawiera 52 cienie, 2 błyszczyki, konturówkę do ust, 8 pomadek do ust, 4 róże do policzków, 2 aplikatory i jeden pędzelek :)


Cienie są bardzo fajnie Moim zdaniem skomponowane bo mamy dość duży wybór cieni "neutralnych" ale nie brakuje tez Cieni kolorowych :) Pigmentacja cieni Moim zdaniem jest genialna :)











A tutaj kilka prezentacji cieni!


 Jestem zauroczona ta paletka :)) A Wam jak się podoba??

Pozdrawiam

Ziejunia88
 

3 Kommentare:

  1. OMG! *o*
    Ma boskie kolory! Takie moje, że chce ją!

    AntwortenLöschen
  2. No to teraz mam nowe marzenie (: A ile taka przyjemność kosztuje jeśli mogę wiedzieć ?

    AntwortenLöschen