Samstag, 7. April 2012

Zakupowo :P

Witam Was Moje Drogie! Dawno nie było zakupów! Za dużo czasu nie miałam żeby pochodzić po sklepach i dokładnie wszystko pomacać, powąchać i obrócić w swoich łapeczkach :P Najbliżej po drodze do domu mam drogerie Dm. Nigdy nie wychodzę z niej bez reklamówki z jakimś fajnym skarbem :D A co tym razem wyniosłam z DM :P No to zobaczcie:




Balea Young - Dusch-Sorbet Limited Edition. Sorbet o zapachu mango i wanilia! Na razie mogę opisać produkt dwoma słowami: CUDOWNY ZAPACH! Mniammm :O)

 ◘ Duglon Kids - Shampoo. Moja kolejna butelka szamponu dla dzieci do mycia pędzli!               
 

Alverde - Körperbutter Limited Edition. Masło do ciała Werbena. Bardzo ciekawy zapach.Werbena oraz ekstrakt z limonki tworzą bardzo fajne pobudzające połączenie zapachowe.


Catrice - Limited Edition - Revoltaire:

 Lakier - C03 - Colour bomb


  ◘ Matowa pomadka - C01 - colour Bomb 


  Dwie Paletki: 01 Toxic Combination, 02 Explosive Combination


  Pędzelek do ust 

 
◘ Catrice - Made To Stay Highlighter Pen (Podpatrzony w ulubieńcach u  82Inez )


Top Coat - Goot To Go 
 
Lakier z Summer collection 207A takie zielone jabłuszko :) 


P2 - Mission:Summer Look!

 Face Bronzer - 020 golden bronze 


Lipstick - 030 - Melting mocha

Essence 

◘  Nail art - Special Effect oraz patyczki z drzewa różaneg!


 Skeyeline

 ◘  Lakier oraz lusterko 


Nie znam tej firmy ale to jest duplikat, podróbka (w sumie nie wiem jak to nazwać) firmy Essence. Zobaczcie: 

  

No i na koniec mój nowy gadżet! Nie wiem jak inni ale ja nie umiem żyć bez muzyki! Kika dni temu popsuła mi się moja mp3 i świat mi się zawalił, ale stwierdziłam ze wytrzymam i po świętach kupie sobie znów jakąś mp3 i będzie dobrze. Mój kochany mąż niestety mnie ubiegł i kupił mi ipod-a! No i mogę żyć dalej :)
 

 A tu mniej więcej co się na nim znajduje :)


A jak tam u Was ?? Co ciekawego ostatnio wleciało w Wasze rączki ??? 

Pozdrawiam

Ziejunia88 :)

6 Kommentare:

  1. Mi wleciał podkładzik Estee Lauder w przyzwoitej cienie ;D Ale u Ciebie i tak wypatrzyłam mnóstwo cudeniek! Dobrze, że DM daleeeko!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. To sie ciesze ze post sie przydal :) A jak przetestujesz podklad to daj znac jak sie spisuje :):)

      Löschen
  2. Świetne zakupy :) W Polsce niestety nie ma jeszcze tej limitki z Catrice.

    AntwortenLöschen
  3. O ludzie ileeee cudownych rzeczy! :-) Czy zdradziłaś mi już swoje kosmetyczne marzenie? Jeśli nie to czym prędzej zapraszam! Marzysz o cieniu z MAC'a lub o szmince Chanel? Realizuję Wasze "wish" listy! http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    AntwortenLöschen
  4. Info bagus Saya baru saja menemukan blog Anda dan telahmembaca bersama.

    Saya pikir saya akan meninggalkan komentar pertama saya.Saya tidak

    tahuharus berkata apa kecuali yang saya punya.

    OBAT PENGHANCUR MIOM

    OBAT JANTUNG BOCOR

    OBAT VITILIGO

    AntwortenLöschen