Sonntag, 6. Mai 2012

Zakupy.......

Witam Was! Na wstępie chciałabym Was przeprosić ze mnie tak długo nie było na blogu :( Aktualnie mam dużo spraw na głowie ;( Szkoła, praca, dom, szkoła, praca dom i tak w kółko. W tygodniu dość późno wracam do domu i jestem tak zmęczona ze nie mam sil nic skleić na bloga! Jeszcze raz Wam przepraszam i postaram się to jakoś nadrobić :) Dzisiejszy post jak widać po tytule to ZAKUPY :) 

Za dwa tygodnie wybieramy się do Polski na Ślub do znajomych :):) Wyruszyłam wiec w sobotę na podbój sklepów w poszukiwaniu sukienki. Szczęście mi dopisało (jestem bardzo wybredna dlatego się bardzo ciesze) znalazłam bardzo szybko idealna sukienkę wiec resztę czasu mogłam poświecić na sklepy nie tylko ubraniowe :) Oczywiście zajrzałam do sklepu KIKO :) Nie boje się tego powiedzieć! Kocham ten sklep! Mogłabym godzinami tam stać i oglądać te wszystkie cudeńka. Na wejście przywitały Mnie paletki Blooming :) Paletka 06 - Misty greens długo za Mna chodziła! W końcu postanowiłam ja kupić! Piękne kolory, dobrze na pigmentowane. (Koszt: 12.90)












Następna w Moje raczki wpadła Flase Lashes Conentrate - Top Coat Mascara (Koszt: 7,90) Dużo pozytywnych opinii naczytałam jak i nasłuchałam (YouTube) się na jej temat. Postanowiłam ja przetestować czy na prawdę jest warta uwagi :)




Poszukiwałam pomadki "„na co dzień”". Jedna z Moich prac nie pozwala mi na szalone i mocne kolory. W KIKO przykula Moja uwagę pomadka Mat Lipstick Nr: 11. (Koszt: 2,50) 




No i na sam koniec lakiery do paznokci. Nie maglom się zdecydować które wybrać. Do "koszyka" wpadły mi 344, 361, 345, 343 ;) (Koszt: 2,50)



Przeleciałam szybciutko przez DM i zlapalam lakier od Essie - 90 Dive Bar oraz mascare Essence 2 in 1 Volume.  



No i na koniec zdjęcie z ubraniami i dodatkami :)
 


 Dziękuje za uwagę! 

Pozdrawiam

Ziejunia88

5 Kommentare:

  1. oddaj mi te spinki marzę o takich :D


    świetne rzeczy kolor Cieni boski a liczę na to że pokażesz tusze na rzęskach :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Uwierz mi dlugo sie nalatalam aby znales te spinki! W koncu znalazlam i to na dodatek 2 ostatnie ;) Napewno zaprezentuje tusze :):)

      Löschen
  2. te lakiery do mnie przemawiają ;D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Do Mnie tez ;) Bylo mnostwo swietnych kolorow! Ale narazie Moj portfel pozwolil na 4 :P

      Löschen
  3. o jaaaa, szkoda że w Pl nie mamy takich dobroci :( Pozazdroscić :) Poza tym macie o wiele lepszego boxa niż my.

    Pozdrawiam ! :)

    AntwortenLöschen