Samstag, 12. Mai 2012

Douglas Box Maj 2012

Witam Was Moje Drogie :) Dawno nie było u Mnie nic o Box-e z Douglas! Ale uwierzcie mi, nie było co pokazywać! Jednym słowem "tragedia"! Wpakowywali do pudelek 3 zele pod prysznic w tym nawet Panom się coś skapło :) Od tego miesiąca zmienili "system" zamawiania pudelek i każdy dostaje jeden i ten sam produkt pełnowymiarowy a 4 próbki wybieramy sobie same według własnych upodobań :)
 

A wiec: "Pokaz kotku co masz w środku" - "Proszę" :)



Pełnowymiarowym produktem była mascara BeYu- Cat Eyes Mascara. Oczywiście nie wytrzymałam i musiałam dziś ja wypróbować! I powiem Wam ze jestem w szoku! Rzadko się zdarza żeby świeżo otwarta mascara Mnie tak zaskoczyła! Ale poużywamy jej dłużej i zobaczymy jak to dalej z nią będzie. Koszt: 12,95 € / 8 ml


Shiseido Benefiance - Enriched Balancing Softener N Cleansing Lotion. 

To jest próbka którą zamówiłam dla Mojej koleżanki z pracy! Zamówienie robiłam "ukradkiem" w pracy i Moja koleżanka akurat przyszła do Mnie i powiedziała mi ze ostatnio się zastanawiała nad nim w douglas i poprosiła mnie czy nie mogłabym zamówić jej tego aby przetestowała! Dlaczego nie :) Z tego co wyczytałam jest to bogaty w składniki, nawilżający lotion, który pielęgnuje szczególnie skórę dojrzałą, czyniąc ją miękką i gładką! Koszt: 49,95 € / 150 ml


Alterna Smooth - Smooth Kendi Dry Oil Mist
 
Lekki, bogaty w składniki odżywcze spray  wzmacniający! Chroni przed wpływem ciepła, nadaje  połysk. Jestem zawsze pozytywnie nastawiona do tego typu produktów i jestem bardzo ciekawa jak się będzie sprawował :) Koszt: 22,95 € / 125 ml


Ciinique - Even Better Clinical Dark Spot Corrector Serum 

Opis producenta: Serum pomagające zerwać i usunąć nawet bardzo wytrzymałe przebarwienia.
Wyciąg z lnu chińskiego działa w synergii ze sprawdzoną, wielofunkcyjną technologią jako wyjątkowo skuteczny przeciwutleniacz i zapobiega powstawaniu nowych przebarwień. Kosmetyk nadaje się do każdego koloru cery i każdego rodzaju skóry, nawet do skóry wrażliwej. Koszt: 58,90 € / 30ml


Yves Saint Laurent - Teint Radiance

Opis producenta: Unikalny, zmysłowy i perfekcyjny podkład o konsystencji fluidu jest ekspertem światła, oferując cerze satynowy i olśniewająco naturalny efekt niezrównanego blasku.
Bardzo jestem ciekawa tego podkładu ale jak zawsze w douglas dają kolor który "ni w ząb ni w oko" :P Koszt: 43,95 €



No i to wszystko co się znajdowało w Moim pudelku! Ja jestem bardzo zadowolona ze zmienili opcje w Douglas. W końcu będę zadowolona i nie będę miała "niemiłego zaskoczenia" :)


Pozdrawiam Was :)

Ziejunia88









1 Kommentar: