Mittwoch, 8. August 2012

Zakupy Kosmetyczne z Polski :)

Długo Mnie nie było na blogu :( Musicie mi wybaczyć mam bardzo dużo spraw na głowie :( Ślub, 2x praca, dom i tak w kółko ! Wiem niektóre kobiety dają sobie rade ja niestety ciężko to wszystko znoszę :( Ale jeszcze tylko 4 miesiące i wszystko wróci do normy! Na razie nie obiecuje poprawy, ale od Listopada postaram się wszystko nadrabić :)

 Jak widać po tytule pokaże Wam Moje zakupy z Polski! Nie jest tego za dużo bo nie miałam czasu latać po sklepach. W większości zakupy widniały na Mojej liście bardzo długo!!
O każdym mogę tylko opowiedzieć w jednym zdaniu :? Niektóre produkty użyłam raz lub dwa!

 Jak wiecie uwielbiam żele pod prysznic :) Tym razem w moje raczki wpadło:
 Blossom Shower - Mariella Rossi Biedronkowy pięknie pachnący oraz Ziaja - Porzeczka i Jooana - Waniliktóre również fantastycznie pachną a jak wiecie to ma duże znaczenie dla Mnie :)


 Joanna - Peeling do ciała gruboziarnisty Zapach troszeczkę sztuczny :( Johnsons - Oliwka w żelu. Przepiękny kwiatowy zapach! Jestem bardzo ciekawa czy będzie tak samo skuteczna jak normalna oliwka :) Ziaja - Reduktor cellulitu / Ziaja - Rebuild - Dość dziwny zapach maja:P Nie wierze w takie produkty ale wiadomo sam fakt już czyni cuda :) Eveline - Total Push-up effect 

 Ziaja - Bloker. Bardzo dużo się naczytałam o tym produkcie! Ja osobiście nie mam aż tak wielkiego problemu z poceniem się! Zwykła Rexona mi wystarcza :) Bloker kupiłam dla mojego męża :) Bielenda - Brązujące masło do ciała. Niekontrolowany zakup :) Sensual - Plastry do depilacji.Nie pamiętam, ale gdzieś przeczytałam dość pozytywna recenzje o nich! W Rossmanie była na nie promocja kosztowały niecałe 6 zl wiec dlaczego by ich nie przetestować :)

Bioderma - Płyn micelarny. Ten produkt był bardzooo długo na Mojej liścieJak zaczęłam oglądać filmiki 82Inez to będzie już z 2 lata! Moim ulubieńcem był płynu micelarnego z La Roche Posay ale akurat w Pl mi się skończył i była w Superpharm bardzo fajna promocja i postanowiłam go przetestować :)  Queen Helene - Mint Julep Masque. To również staruszek z mojej listy. Jak na razie użyłam jej tylko raz! Zapach miętowy fajnie chłodzi skore.
Bioderma - Kremowy żel pod oczy. Na przetestowanie tego produktu namówiła mnie pani w aptece! Miałam zamiar kupić jakikolwiek krem z Floslek ale pani powiedziała ze jest akurat promocja i bardzo go poleca! Jestem bardzo ciekawa czy pomoże mojej skórze pod oczami :? Diplona Professional - Repair. Ciekawa jestem czy okaże się kolejna dobra i niedroga rzeczą z Biedronki :) Nive - Szampon nadający połysk. Potrzebowałam coś delikatnego dla Moich włosów! Zastanawiałam się jeszcze nad szamponem z Bambino i Johnsons ale jednak wygrał szamponik z Nive!
Bielenda Awokado - Dwu fazowy płyn do demakijażu oczy. Delikatny płyn do demakijażu oczu. Nie miałam styczności z płynami dwu fazowymi i postanowiłam w końcu coś przetestować.
Paletka i dwa cienie z firmy Inglot. Dawnoooo nie byłam w Inglocie! Postanowiłam zacząć od skolekcjonowania paletki cieni neutralnych.Kolory AMC Shine 111 i 53. Grzebyk do rzęs. Niestety zgubiłam swój grzebyk z Twezzerman i postanowiłam teraz przetestować grzebyczek z Inglota.

 
Rimmel - Match Perfection. Kremowy podkład w żelu. Jak wiadomo są dwie wersje tego podkładu. Według Waszych wskazówek kupiłam z dużymi literkami :)

Ecotools - Pędzel. Pędzel do wykończenia makijażu :) Osobiście lubię bardzo pędzle z Ecotools i z mila chęcią każdy przetestuje.
Lakiery do paznokci: Bell - Air Flow Niestety nie mogę znaleźć numerka :( Miss Sporty - 455/320 oraz Eweline Odzywka do paznokci 8w1.





Pozdrawiam 
Ziejunia88

2 Kommentare:

  1. Paski marki Joanna , jednym słowem bubel :/ Zapraszam do mnie :)

    AntwortenLöschen
  2. go raibh maith agat eolas an-úsáideach dúinn, súil againn gur féidir an bhlag seo ar aghaidh le bheith úsáideach dúinn. Beannacht rathúil i gcónaí ó siopa zahra luibhe
    Obat Fistula Ani Paling Ampuh

    AntwortenLöschen