Montag, 27. Februar 2012

GlossyBox Luty 2012 :D

Witam Was :D Godzinkę temu listonosz przyniósł mi paczuszkę o GlossyBox :) Bardzo się ucieszyłam bo dość późno w tym miesiącu ja wysłali :(




A w środku są same skarby :) Pierwszym produktem pełnowymiarowym jest Lakier z Artdeco :) Bardzo fajny kolor. Nie miałam jeszcze do czynienia z lakierami od Artdeco więc bardzo się ciesze ze będę mogla przetestować. (7,50ε/6 ml)


Kolejnym produkt jest również z firmy Artdeco. Pełnowymiarowy cień do powiek nr. 679. Bardzo ładny lawendowy kolor :) (5,80ε/0,8g)





Kolejnym pełnowymiarowym produktem jest kredka do ust z firmy Zoeva :) Kolor (Vintage) troszeczkę średni jak dla Mnie, ale do przetestowania czemu nie :) Ktedka zawiera składniki  odżywcze takie jak witamina E i olej z nasion mango.(4,50ε/2,8g)



Eubos - Hyaluron Repair & Fill Opis produktu: Promieniejąca piękność z tubki: Komórki są ożywione, pomaga ukryć niedoskonałości.Kwas hialuronowy zawarty w kremie zapewnia gładki, młodzieńczy i świeży wygląd naszej skóry. Zobaczymy :P



Ostatnia próbką jest to Woda Perfumowana Valentino - Valentina.Bardzo fajny kwiatowy zapach.
Nuty zapachowe: nuta głowy: bergamotka, biała trufla nuta serca: kwiat pomarańczy, tuberoza, jaśmin, poziomka nuta bazy: bursztyn, drzewo cedrowe



 Dodatkowo jako "tzw" produkt uzupełniający dostałam bransoletkę z napisem "I Love Glossybox"


 Podsumowawszy pudełko Lutowe: jestem bardzo zadowolona! Jest coś do pielęgnacji makijażu, paznokci i coś miłego dla naszego noska. I tak powinno być z każdego rodzaju coś fajnego :) 


 A jak tam wasze GlossyBoxy ?? Zadowolone jesteście ???

Pozdrawiam 
Ziejunia88

4 Kommentare:

  1. Prezentuje się bardzo fajnie :D Nie mogę się doczekać polskich pudełek ;)

    AntwortenLöschen
  2. Iwetto z tego co wiem trwaja zapisy na polskiego GB :))

    AntwortenLöschen
  3. Agnieszka napewno bedzie tez w Twoim pedelku :)))

    AntwortenLöschen