Sonntag, 26. Februar 2012

Po raz pierwszy ... Projekt Denko ... :D

Dziś przychodzę do Was z Moim pierwszym projektem denko. Trochę nazbierało się tych produktów :P Niektóre na stale zostaną w mojej kosmetyczce a niektóre to buble i z wielkim trudem dotarłam do dna butelki :/ No wiec zaczynamy: 





 Żele Pod Prysznic:

* Yves Rocher - Żel do kąpieli i pod prysznic Oliwa z oliwek 
* Yves Rocher - Żel pod prysznic Lawenda z Prowansji 
* Yves Rocher - Żel pod prysznic Bez 
* Dove - Żel pod prysznic Kwiatu granatu i werbeny cytrynowej 
* Bebe - Żel pod prysznic Kwiatowe Marzenie 
* Dulgon - Żel pod prysznic dla dzieci o zapachu malin 
* Kinges & Queens - Żel pod prysznic Miodowy



Uwielbiam Żele. Pod prysznicem stoi zawsze u mnie kilka żeli bo nie lubię używać jednego i tego samego. Jestem wielka fanka żeli pod prysznic z Yves Rocher a w szczególności o zapachu Bzu. Moim zdaniem żel ma za zadanie umilić nam prysznic, umyć nasze ciało i ładnie pachnieć. Zdziwicie się dlaczego jest u Mnie Żel pod prysznic dla dzieci ??Szukałam Żel o zapachu malin i nigdzie nie mogłam znaleźć :) Ale w przedziale dziecięcym się znalazł :) Przecudnie pachnie :P

Włosy: 

* Radical - Szampan wzmacniający Jak już wiecie bardzo lubię ten szampon.Czy pomaga ?? W sumie to nie wiem bo używam odżywkę i mgiełkę do włosów również z Radical i wspomagam się suplementami wiec nie wiem co mi dokładnie pomogło. Jedyny minus- plącze strasznie włosy :(




* Balea Professional - Szampon do włosów brązowych. Ładny zapach, fajnie się pieni, zawiera UV ochronę. Nic dodać nic ując :)

 * Wella Pro Series - Odzywka Volume. Jedyne co o niej mogę dobrego powiedzieć to to, ze ma ładny zapach. Nic z Moimi włosami nie robiła, wręcz przewinicie obciążała je! Wybaczyłabym jej to ze nic nie robi ale ze mi krzywdę robi jestem kategorycznie na nie!




* Garnier Fructis - Duo-Effekt Oil Repair. Włosy są po niej miękkie, bosko pachną. Nie ma się co czarować , cudów nie czyni, jednak jest bardzo dobra do częstej, zwykłej pielęgnacji włosów.

* Woda Brzozowa - Woda ta ma za zadanie odświeżyć skórę głowy i zmniejszy przetłuszczenie włosów. Obietnice producenta obietnica, ale niestety ta woda nic z moimi włosami nic nie robiła. Żadnej różnicy po codziennym miesięcznym używaniu.


Twarz :




* Alverde Krem na dzień i na noc. Krem na dzień: Te lekki krem zapewnia skórze intensywne nawilżenie przez cały dzień, bardzo szybko się wchłania. Krem na noc: bardzo fajny treściwi krem na noc. Bardzo fajny skład. Plus i to największy za to że jest naturalny! Ja dopiero zanurzam się w kosmetykach naturalnych i jestem coraz bardziej na tak :) No i oczywiście zapach jednego i drugiego kremu jest bardzo przyjemny. 




* Eurecin - Dermo Purifyer - Piling do twarzy. Bardzo fajny piling do usunięcia martwego naskórka, ale czy to jest szał gwizdka?? Znam lepsze pilingi i to za mniejsza cenne, ale mimo to fajnie było go przetestować :)

* Neutrogena - Anti - Mitesser  Piling wygładza skórę, jest bardzo wydajny, pomógł mi w zmniejszeniu zaskórników. Do codziennego użytku! Polecam fajna cenna, bardzo wydajny! Cóż więcej chcieć.

* Avene - Woda termalna. Tego produktu chyba nie muszę opisywać :)




No i ostatnie rzeczy z projektu denko:

* Rexona - Antyperspirant. Mój ulubieniec od lat :) Zmieniam tylko rodzaj aplikacji Rexony raz w sprayu raz w kulce! Ale zawsze Rexona musi być! 

* Gillette - Satin Care Pianka do golenia. Bardzo fajna, Bardzo wydajna. Przecudowny wybór zapachów. 

* E.l.F. - Daily Brush Cleaner - Spray do czyszczenia pędzli. Antybakteryjny spray do codziennego mycia pędzli do makijażu. . Posiada właściwości dezynfekujące, zapewniając świeżość i czystość pędzli w każdej sytuacji. Zawsze mam jego w Mojej kosmetyczce :)

I to na tyle! A jak Wam idzie projekt denko?? Jestem bardzo ciekawa :)

Pozdrawiam
Ziejunia88

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen